מערכת כריזה לחווית קנייה נעימה

חללים גדולים כמו מרכזי קניות וקניונים המיועדים לבילוי ורגיעה צריכים לספק חווית קנייה משביעת רצון. מערכות כריזה במקומות האלה צריכות להציע אווירת צליל אטרקטיבית ובאותה עת להבטיח פינוי מהיר בעת מקרה חירום. ידוע שאנשים פועלים מהר יותר כאשר קול אנושי אומר להם מה ואיך לעשות, במיוחד בחירום.

מה זה מערכת כריזה?

מערכת כריזה היא מערכת קול עם רמקולים ושופרות המפוזרים בחלל בו נמצא קהל היעד. מטרתן של מערכות כריזה הן העברת מסרים, הודעות או הנחיות לציבור רחב של אנשים. למערכות כריזה ייעודים שונים ומכאן החשיבות להגדיר מראש במדויק את הייעוד של המערכת שלכם.

איזה שימושים ניתן לעשות במערכת כריזה?

למערכות הכריזה יש אפשרות תזמון הפצת ופרסום הודעות שיווק או הודעות אבטחה. המערכות מאפשרות שילוב של מערכות טקסט לדיבור אוטומטי, ניהול העברת הודעות ומוזיקת רקע. הטכנולוגיה הקיימת היום מאפשרת ניהול מרחוק של המערכת באמצעות מכשירים חכמים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

בנוסף, המערכת מאפשרת לנהל מספר מרכזי קניות דרך הרשת, ומתאימה את רמת העוצמה אוטומטית בזמן אמת. אפשרות נוספת וחיונית של מערכות הכריזה היא פינוי קולי ומערכת אזעקת קול. אפשרות זאת היא כלי בטיחותי קריטי המאפשר להגיע לפינוי מהיר, מבוקר ובטוח שיכול להציל חיים.

שימושים נוספים של מערכות כריזה

מערכות כריזה משמשות למגוון רחב של תחומים, ובתי עסק רבים נהנים מהיתרונות שלה. השימוש המוכר ביותר של מערכות הכריזה הוא בבית הספר! מי לא זוכר את התחושה המשמחת כשנשמע הצלצול המורה ללכת הביתה בסיומו עוד יום לימודים בבית הספר?

מערכות הכריזה משמשות לבתי ספר, מסעדות ובתי קפה, אבזור רכבי ביטחון כמו רכבי משטרה ואכיפת החוק, אופנועים ועוד.

חברה מומלצת לרכישת מערכות כריזה

חברת א.א יבוא ושיווק בע"מ EE911 נוסדה בשנת 2006. החברה עוסקת בפיתוח, יבוא ושיווק של מערכות חכמות ומוצרים משלימים, תוך עמידה בדרישות מכון התקנים ומשרד התחבורה. צוות העובדים בחברה בעל ניסיון של עשרות התקנות מדי חודש.

החברה מעניקה שירותי התקנה מקצועית, אנחנו מאמינים שההתקנה נכונה היא חלק בלתי נפרד ממוצר מושלם. התקנה מקצועית, אסתטית ופונקציונלית לפי צרכי הלקוח תמנע תקלות בעתיד ותהפוך את השימוש במערכת לחוויה מהנה.

לסיכום

מערכות כריזה מאפשרות לכם לדר גם קול בשידור חי באמצעות מיקרופון וגם הודעות קוליות מוקלטות מראש, לכל אזור או כמה אזורים בו זמנית לפי בחירתכם. במקרה חירום המערכת תייצר תגובה מהירה אצל אנשים, תפחית את הבהלה ותייעל את הפינוי משמעותית.

מחפשים מערכות כריזה? הגעתם למקום הנכון. חייגו עכשיו למספר 02-5906222 ונשמח לעמוד לשירותכם.

Rate this post

שתף:

    השאירו פרטיכם מטה ונשמח לחזור אליכם

    דילוג לתוכן