מערכות כריזה לרכב משטרתי

רכבי ביטחון ורכבים משטריים עושים שימוש באופן תדיר במערכת כריזה. מערכת כריזה משמשת אותם לניוד תנועה, עצירת נהגים שעוברים על החוק, ועוד המון פעילויות אכיפה יומיומיות מצילות חיים. מערכת כריזה כאמור היא מערכת שפועלת רוב המשמרת ולכן היא צריכה להיות איכותית ומותקנת באופן מושלם ברכב.

מה זה מערכת כריזה ברכב משטרתי?

מערכת הכריזה היא המערכת המורכבת ממיקרופון או מגפון ורמקולים אשר מסונכרנים ומחוברים אל הסירנות. מערכת הכריזה מקלה על חיי אנשי הביטחון ואכיפת החוק ומאפשרת להם לשדר לקהל היעד, הנהגים. רק באמצעות מערכת כריזה שוטר יכול לפקוד על נהג לעצור את רכבו בזמן הנהיגה. 

למה צריך אותה?

מערכת הכריזה ברכב משטרתי משמשת כאמצעי התראה והעברת מידע לציבור בזמן אמת. מערכות הכריזה שונות אחת מהשנייה בעוצמת הקול, איכות הצלילים המופקים, פיזור השמע ועוד.

חשיבות של מערכת איכותית

כאמור לעיל, מערכות הכריזה ברכבי הביטחון והמשטרה עובדות 24 שעות ביממה. מערכת כריזה איכותית תאפשר למשתמשים ראש שקט, איכות קול ועוצמת השמע הנדרשת להם וללא תקלות. בנוסף לכך, ההתקנה של המערכת היא קריטית. מערכת שמותקנת כראוי ברכב תאריך ימים ותיתן את תפוקתה המקסימלית לאורך הזמן.

מערכת כריזה דגם 100W פאנל פיקוד 12V

מערכת כריזה מומלצת לרכב משטרתי, מדובר במערכת הכוללת צופר אוויר, סירנה, אזעקה ויבבה. בנוסף לכך למערכת יש הגנה אלקטרונית למניעת נזק בזמן שיציאת הרמקול מקוצרת. כלומר, לא ייגרם נזק למרכיבי המערכת של מגבר הצופר בזמן קצר. 

בנוסף לכך יחידת הבקרה הקדמית מאפשרת חיבור של עד 2 יחידות של בקרה או שלטי פיקוד, חיבור למכשיר קשר, לחצן להפעלה רגעית יצונית של צופר אוויר או סירנה, מיקרופון איכותי לכריזה עוצמתית ושני מתגי הפעלה מובנים.

מערכת  לרכב משטרתי בEE911

החברה EE911 היא חברת פיתוח, יבוא ושיווק של מערכות מתקדמות במגוון של תחומים. החברה מתמחה במגוון פתרונות אבזור ודיגום רכבי ביטחון, מערכות כריזה, צילום, תאורה, ציוד למחסומים ועוד. 

החברה מעניקה שירות יעוץ והתקנה מקצועי, בגלל העובדה שההתקנה היא חלק בלתי נפרד מהמוצר המוגמר וניצול התפוקה המקסימלית שלו.

לסיכום

מערכת הכריזה לרכב משטרתי היא חיונית להשלמת המשימות ואכיפת החוק, מערכת כריזה איכותית היא כזו שתביא לביצועים מעולים ולתפוקה מקסימלית. מעוניינים לרכוש מערכת כריזה לרכב משטרתי?

חייגו עכשיו למספר 02-5906222 ואנחנו נמצא עבורכם את המערכת המושלמת. 

1/5 - (1 vote)

שתף:

    השאירו פרטיכם מטה ונשמח לחזור אליכם

    דילוג לתוכן