טויוטה קורולה יד 2 – האם משתלם לנו לקנות מכונית יד שנייה

לא מעט נהגים אשר מבקשים להחליף רכב, תוהים לא פעם האם משתלם להם לקנות רכב חדש, כלומר רכב מהניילונים, או שמא, מוטב להם להשקיע מעט פחות ולרכוש רכב יד שנייה.

זו שאלה מהותית, הן מבחינה כלכלית מן הסתם והן מבחינה מעשית, איזה רכב יוכל לשרת אותנו זמן נרחב יותר, איזה זמן יוכל לספק את הצרכים שלנו בצורה אופטימאלית, מבלי שנידרש להחליף אותו או מבלי שנדרש לשלוח אותו שוב ושוב אל המוסך, כתוצאה מבלאי גבוה.

לכן כשעולה בפניהם בחירה למשל, האם לרכוש טויוטה קורולה יד 2 או יד 1, או כל סוג רכב אחר, הם שואלים את עצמם את השאלות הנ"ל. אך ישנה שאלה נוספת שהם צריכים לשאול את עצמם והיא, איזה רכב מאפשר להם להשתמש במערכות חיצוניות מתקדמות יותר, באיזה רכב משתלם יותר להתקין מערכות כאלה, אשר יכולות להפוך את חווית הנהיגה והשימוש ברכב בכלל, לנוחה ובטוחה יותר.

כלי רכב רבים, בוודאי כלי רכב חדישים מגיעים עם מערכות מתקדמות אשר מותקנות בהן, בין אם זה כחלק מהמפרט של הרכב עצמו ובין אם זה כחלק ממה שהחברה מציעה ללקוחות שלה בעסקה. כמין בונוס שימשוך אותם לרכוש את הרכב. סביר להניח שבכלי רכב ישנים, אנחנו פחות נמצא את זה ואם נרצה בכך, אז נצטרך לרכוש ולהתקין זאת בעצמנו.

דוגמא טובה לכך, הן מערכות צילום שאפשר למצוא היום בלא מעט כלי רכב פרטיים. מערכות אלה שהיו בעבר מנת חלקם של רכבים משטרתיים או רכבי ביטחון אחרים, שכן הם נועדו להקל על אנשי הביטחון בעבודתם ולספק להם כלי נוסף לתיעוד אירועים, הפך עם השנים לפריט מאוד מבוקש גם בקרב נהגים פרטיים, אשר מעוניינים להחזיק בו על מנת שיוכלו לתעד את הנהיגה שלהם ואם חס וחלילה עוצר אותם שוטר, אז יש להם תיעוד מהאירוע.

כאמור, כשרוכשים רכב חדש, לא פעם אפשר למצוא מערכות צילום, כולל מערכות אחרות, מערכות לנהיגה בטוחה, מערכות אבטחה וכן מערכות אחרות, שיכולות לעזור לנהג. ברכב יד שנייה, לא תמיד נמצא מערכות שכאלה.

כיצד בוחרים את המערכות הרלוונטיות עבורנו

צריך לזכור, חלק גדול מהמערכות שאנחנו יכולים למצוא אצל חברות שמתמחות בייצורן ושיווקן, מתאים יותר לכוחות הביטחון מאשר לגורמים פרטיים. בין אם מדובר במערכות תאורה, מערכות כריזה וכן מערכות יותר ספציפיות ויותר אישיות עבור הנהג או מי שנמצא איתו ברכב.

לעומת זאת, אנחנו כן יכולים למצוא מערכות שמותאמות גם לנהגים פרטיים, וניתנים להתקנה הן ברכבים חדשים כאמור, והן ברכבים יד שנייה. אנחנו צריכים לבחון כיצד אותן מערכות בטיחות או אבטחה יכולות לעזור לנו ועד כמה באמת משתלם להתקין אותן, בין זה ביחס לסוג, איכות ומחיר הרכב ובין אם זה ביחס למה שהן יכולות לספק לנו.

 

Rate this post

שתף:

    השאירו פרטיכם מטה ונשמח לחזור אליכם

    דילוג לתוכן